Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες κατάταξης στη Google;

contentking

Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες κατάταξης στη Google;

Το search engine optimization – seo δεν αμφισβητεί κανείς  οτι  θέλει τον χρόνο του,  παράλληλα όμως οσο αφήνουμε τον χρόνο να περνάει περιμένωντας τα αποτελέσματα των ενεργιών που κάνουμε ώστε να έχουμε μια καλύτερη θέση στις μηχανές αναζήτησης θα πρέπει να φροντίσουμε και να γίνουν ορισμένες εργασίες πάνω στην ιστοσελίδα που έχουμε  για να ανεβάσουμε το authority της αλλά και για να ξεχωρίσουμε απο τον ανταγωνισμό.

Σήμερα το seo έχει γίνει ακόμα πιο πολύπλοκο λόγω των social media που όπως φαίνεται θα έχουν πρωταγωνιστικό  ρόλο στην κατάταξη των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης στα πλαίσια προσπαθειών που γίνονται από μεγάλες μηχανές αναζήτησης να προσφέρουν ποιοτικό περιεχόμενου στους χρήστες.  Θα προσπαθήσουμε να αναφαίρουμε μερικούς απο τους παράγοντες που πρέπει να φροντίσετε και για την δική σας ιστοσελίδα αλλά και κάποιους που θα πρέπει να να αποφύγετε.

 

On Page Seo

Περιεχόμενο

Σχεδόν από την έναρξη του των μηχανών αναζήτησης επικρατούσε η έκφραση “Content is King” και αυτό φαίνεται να ισχύει μέχρι σήμερα, το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας είναι ένα απο τα σημαντικότερα πράγματα που έχετε, είναι η εικόνα σας, είναι ο τρόπος λειτουργίας της επιχείρησης σας, η φιλοσοφία σας και ότι άλλο είναι άμεσα συνδεδεμένο με εσάς, φροντίστε λοιπόν να είναι μοναδικό και περιεκτικό, αν δεν έχετε την δυνατότητα να γράψετε σωστά κείμενα μην φοβηθείτε να τα αναθέσετε σε κάποιον Copywriter και αυτό αφορά όλες τις σελίδες του website σας , όχι μόνο το εταιρικό προφίλ σας.

Λέξεις κλειδιά

  • Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να περιέχει τις λέξεις κλειδιά που θέλετε να σας βρίσκουν, προσοχή όμως μην το παρακάνετε στόχος σας είναι ο χρήστης-επισκέπτης-πελάτης και όχι μόνο οι μηχανές αναζήτησης, αν πάλι είστε εταιρία που ασχολείται με το SEO φροντίστε να γράφετε κείμενα για τους πελάτες των πελατών σας και όχι για να επιτύχετε γρήγορα αποτελέσματα.

Bounce Rate

  • Ένας ακόμα παίχτης που έχει μπεί στο παιχνίδι εδώ και αρκετό καιρό είναι το Bounce Rate, φροντίστε λοιπόν να δίνετε στους επισκέπτες σας χρήσιμες πληροφορίες, πληροφορίες που θα τους κάνουν να περνούν χρόνο στην ιστοσελίδα σας και δεν θα φεύγουν στα πρώτα δευτερόλεπτα.

Fresh Content

  • Φροντίστε εφόσον το επιτρέπει η μορφή της ιστοσελίδας σας να έχετε φρέσκο-νέο περιεχόμενο με αρκετά Juice τίτλους.

 

Κώδικας της ιστοσελίδας σας

Titles

  • Φροντίστε οι τίτλοι των σελίδων  σας να περιέχουν λέξεις κλειδιά πάντα με μέτρο.

Description

  • Το meta description είναι ίσως απο τα λίγα meta που έχουν πλέον σημασία φροντίστε η κάθε σελίδα να περιγράφει μέσα στο meta description τι είναι αυτή η σελίδα που βλέπει ο χρήστης φυσικά χρησιμοποιήστε λέξεις κλειδιά χωρίς να το παρακάνετε.

Headers aka H1-H2

  • Δημιουργήστε επικεφαλίδες που να περιέχουν τις λέξεις που θέλετε να σας βρίσκουν αλλά να βγαίνει και νόημα απο αυτές δηλαδή πάντοτε να είναι σχετικές με το περιεχόμενο της σελίδας που βρίσκεται ο χρήστης.

 

Λειτουργικά Θέματα της ιστοσελίδας σας

Crawiling

  • Πόσο εύκολο είναι για τις μηχανές αναζήτησης να διαβάσουν την ιστοσελίδα σας; Βοηθήστε με κάποιο sitemap

Page Speed

  • Πόσο γρήγορα ανοίγει η ιστοσελίδας σας; Εδώ θα σας βοηθήσει σημαντικά το webmaster tools της Google που θα εντοπίσει για εσάς τυχόν προβλήματα που έχει η ιστοσελίδα σας άμεση σχέση σε αυτό έχει το Bounce Rate.

Urls

  • Είναι τα urls σας σύντομα; περιέχουν λέξεις κλειδιά σχετικά με την ιστοσελίδα που βρίσκεται ο χρήστης;

 

Off Page SEO

Ποιοτικά Links

  • Είναι τα links προς την ιστοσελίδας σας από τοποθεσίες στο internet με υψηλό authority ή απο site με trusted περιεχόμενο; Είναι από websites με σχετικό περιεχόμενο;

Anchor Text

  • Τα links σας απο τις σελίδες που έρχονται χρησιμοποιούν τις λέξεις κλειδιά που θέλετε να σας βρίσκουν;

Αριθμός

  • Έχετε αρκετό αριθμό links απο ποιοτικές ιστοσελίδες ώστε να ξεχωρίσετε απο τον ανταγωνισμό;

 

Social

Reputation

  • Άτομα γνώστες του αντικειμένου σας εμπιστεύονται την ιστοσελίδας σας για χρήσιμα άρθρα ή συμβουλές;

Shares

  • Πόσοι μοιράζονται το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας στα social media;

Trust

  • Τα Links που έχετε συγκεντρώσει, τα shares που κάνουν οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας δημιουργούν ένα website με υψηλό Authority;

History

  • Βρίσκεται η ιστοσελίδα ή το domain για αρκετό καιρό online ;

 

Others

  • Σε ποιά χώρα βρίσκεστε;
  • Σε ποιά πόλη βρίσκεστε;
  • Επισκέπτονται συχνά την ιστοσελίδας σας ή πόσο συχνά κάποιος προτείνει το περιεχόμενο της;

 

Τι να μην κάνετε;

  • Μην γράφετε κείμενο μόνο για τις μηχανές αναζήτησης.
  • Μην κρύβετε κείμενα στα χρώματα του site.
  • Μην δείχνετε διαφορετικές σελίδες στις μηχανές αναζήτησης απο αυτές που βλέπουν οι χρήστες.

 

Last but not least είναι το γεγονός αν κάποιος απο τους χρήστες των μηχανών αναζήτησης έχει κάνει block ένα αποτέλεσμα αναζήτησης που του έχει φανεί όχι και τόσο χρήσιμο για αυτό που έψαχνε, εάν είναι το δικό σας αυτό θα πρέπει τότε σοβαρά να δείτε τι έχετε κάνει λάθος και να αναθεωρήσετε την στρατηγική του περιεχομένου σας προσφέροντας όπως είπαμε περιεχόμενο για τους χρήστες και όχι για τις μηχανές αναζήτησης.

Κατά καιρούς κάποιοι έχουν βρεθεί σε πλεονεκτικές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης λόγω των πλαγίων στρατηγικών που χρησιμοποίησαν, αυτό δεν κράτησε για πολύ και οι μηχανές αναζήτησης γίνονται ολοένα και πιο έξυπνες προβλέποντας όλους σχεδόν τους τρόπους που κάποιος προφανώς θα επιλέξει για να τις ξεγελάσει.

Αυτό που πρέπει να θυμάστε είναι ότι σχεδιάζοντας ένα λειτουργικό website είναι το πρώτο βήμα το επόμενο είναι να κρατήσετε το ενδιαφέρον των επισκεπτών οι οποίες θα σας δώσουν και το κλειδί για τον δρόμο προς τις καλύτερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης, αυτό όμως προϋποθέτει να γίνουν και από την πλευρά σας κάποιες διορθώσεις άν τις έχετε κάνει τότε η μόνη πρόκληση που έχετε να αντιμετωπίσετε  είναι να κρατήσετε το ενδιαφέρον των επισκεπτών σας, δίνοντας τους αυτό που περιμένουν να δουν απο την εταιρία σας ή εσάς τους ίδιους αν πρόκειται για προσωπικά websites.

Δείτε περισσότερα για τη Google:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *